SISTEM DE DIRECȚIE

Inlocuit bieleta directie

Operatiunea consta in:

– verificarea capului oscilant al bieletei ce trebuie inlocuita cat si al capului de bara
– verificarea jocului in caseta
– inlocuirea efectiva a bieletei defecte

Fiind parte integranta a sistemului de directie, dupa inlocuirea acestei piese se recomanda efectuarea reglajului la directie (geometria rotilor)

Operatiunea consta in: - verificarea capului oscilant al bieletei ce trebuie inlocuita cat si al capului de bara - verificarea jocului in caseta - inlocuirea efectiva a bieletei defecte Fiind parte integranta a sistemului de directie, dupa inlocuirea acestei piese se recomanda efectuarea reglajului la directie (geometria rotilor)
Inlocuit cap de bara

Operatiunea de inlocuit cap de bara consta in:

– verificarea jocului la ambele capete de bara
– verificarea jocului in caseta
– inlocuirea efectiva a capatului de bara defect.

Inlocuit bieleta antiruliu
Inlocuit caseta directie

– verificarea intregului sistem de directie si depistarea cauzelor ce au dus la defectarea casetei
– inlocuirea propriuzisa a casetei
– aerisirea sistemului de directie (acolo unde este cazul)
– reglaj preliminar al directiei

Inlocuit brat roata
Inlocuit pompa servodirectie

– verificarea sistemului de directie pentru depistarea eventualelor scurgeri de ulei
– curatarea sistemului de directie ( conducte , caseta de directie)
– inlocuirea pompei
– inlocuirea uleiului si aerisirea sistemului de directie.

Operatiunea de inlocuit pompa servodirectie consta in: - verificarea sistemului de directie pentru depistarea eventualelor scurgeri de ulei - curatarea sistemului de directie ( conducte , caseta de directie) - inlocuirea pompei - inlocuirea uleiului si aerisirea sistemului de directie. La shimbarea acestei pompe necesarul de ulei de servodirectie este de 2,5 ori mai mare pentru a putea fi facuta o curatare corespunzatoare a sistemului.